Ett kort inlägg i debatten

Idag har jag, till skillnad från förra inlägget, småhandlat. Det vill säga gått till ICA för att köpa hårsnoddar och apelsiner men kommit ut med det plus lite till. I det här fallet var "lite till" bara två äpplen och ett paket med lättdryck (ja jag gillar svag saft, om det nu ska vara saft). Träffade systra mi där också och tänk vad fint det är att hon bor vid samma butik som jag gör numera.
 
Och nu sitter jag i soffan med täckbyxor på mig. Det är skalbyxor och därför är dom styva i tyget men jag tror att dom kanske blir mjukare av att användas mycket? Om så inte är fallet så känns det här lite töntigt. Jag har dem i alla fall coolt uppvikta i nederkanten. Hoppas det tar bort töntgraden något. 

Det var allt, hej då.
1 Farmor:

skriven

Hej Maja.Jag har varit på en skön promenad.Bara -8 nu, i morse -22 Nu blir det kaffe o kaka.Ha det gott. Kram/farmor.

Kommentera här: