mitt i februari

Du ska veta att jag tänkte vara med i Underbaraclaras februariutmaning #fångafebruari och skriva ett inlägg per dag. Det är två veckor sedan. Skrev en dålig och märklig text om mellanrum som hade ambitionen att vara djup fast saknade ork och vilja. Lite som att gräva en grop och ge upp efter humusen så att resultatet bara blir en hög med mossa vid sidan av som sakta men säkert torkar ut. Oklar liknelse det där men gå absolut inte tillbaka och läs, fortsätt bara framåt så glömmer vi det där. Vet inte ens var min kamera befinner sig just nu. Troligen i ett hem nära dom som bor i Arnemark. 

Men ni vet. Det är som att jag saknar ord? Alltså inte som i "det har hänt något förfärligt ojojoj vet inte vad jag ska säga jag saknar ord" utan som i bokstavligt talat saknar ord. Dom är borta? Synonymer. Anaforer. Eufemismer. Metaforer. ORD. Kan inte läsa något jag skrivit senaste året för det känns bara pretentiöst och oroligt som i inte kul - helt enkelt inte bra? PLATT!
 
Jag är en skrivande person som inte skriver. Tomma är arken vilket i och för sig är bra för barken. Stoppa avskogningen, hashtag. 
 
Slutar där. På topp

Kommentera här: